27. 5. 2016

Recyklujem, keď viem





V súčasnosti je domácnosť plná recyklovateľných vecí. Stačí sa len trošku viac zamyslieť, ešte viac sa okolo seba poobzerať a nájsť si pár minút, hodín na ich zveľadenie.
Vždy som chcela robiť niečo kreatívne, no nejak som si nevedela nájsť čas. Teraz, keď som už niekoľko rokov doma, hľadám možnosti ako sa realizovať a zanechať za sebou niečo.

Keď mám chuť a Šimon mi to dovolí, tak svoj čas venujem aj iným veciam ako sú len klasické domáce práce. O servítkovej technike - decoupagi sa na internete dozviete dosť veľa. Nájdete o tom všetko, čo potrebujete. I ja som takto začínala. Hľadala a hľadala a hľadala. Až kým som si nenašla správny spôsob a nebola spokojná. Určite sa môžem ešte zlepšovať.
Stačí vám k tomu farba - Balakryl (biela), servítky od výmyslu sveta, lepidlo Herkules a priehľadný lak (ja používam Pamlak, ktorý je vhodný aj pre deti). Fantázií sa medze nekladú.


Na recykláciu som využila sklenené fľaše, poháre a vyrobila z nich dózy do kuchyne, resp. nádoby do kuchyne.


Oválne nádoby z káv a čajov som tiež využila v kuchyni zväčša na strukoviny. Sú ľahšie ako sklenené nádoby, a preto sa viac hodia do zásuviek.

Najnovšie má zaujali plechovky. Prečo ich len tak vyhadzovať? Tak som ich využila na rôzne veci. Dala som do nich servítky, perá, levanduľu, hrebene, štetce na líčenie, rôzne líčidlá (linky, ceruzky), vatové tyčinky.... tieto maximálne univerzálne nádoby sa dajú využiť kdekoľvek.

Recyklujete aj vy? Pokojne napíšte, poraďte čo a ako???

Príjemný piatkový večer *m

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára