5. 4. 2019

Tridsaťtri mesiacov & tridsaťtri dôvodov prečo...

59. ŽIVOT OBYČAJNEJ MATKY

     Piškota oslávila tridsaťtri mesiacov, a nemusím vám hovoriť ako čas letí, ako z malého urevaného bábätka rastie šikovná, vnímavá škôlkárka. Som nesmierne vďačná životu, že mi bolo dopriate mať dcéru. Počas týchto mesiacov sa z nás stala nerozlučná "ženská" dvojka. Na našom vzťahu stále pracujeme a snažíme sa ho posúvať vpred.


Tu je tridsaťtri dôvodov prečo ju milujem:

1. Pretože je to moje kontaktné dieťa a vždy si vyžaduje moju prítomnosť.

2. Pretože každý jeden deň, každý jeden mesiac mi je nápomocná a naučila ma viac ako som sa kedy naučila v škole.

3. Pretože ma učí deliť sa o kuchyňu. Vždy pri každom varení či pečení mi pomáha a najradšej rozbíja vajíčka.


4. Pretože ma učí byť ešte viac trpezlivejšou, lebo jej tvrdohlavosť presahuje niekedy hranice.

5. Pretože mi každý deň daruje aspoň jednu pusu.

6. Pretože neobjať znamená, že deň nebol.

7. Pretože som sa naučila rozumieť slovám, ktoré sú nezrozumiteľné.

8. Pretože som sa naučila deliť o  lesky, rúže, pomády či balzamy.

9. Pretože ma naučila skladať nekonečne dlho puzzle.

10. Pretože vo mne našla kúsok z môjho detstva.

11. Pretože ma naučila, že manželská posteľ je pre štyroch, nie pre dvoch.

12. Pretože ma naučila, že všetko sa dá zvládnuť, lebo presne to si piškota povie pri každej činnosti, ktorá jej ide ťažšie. "Zvládnem to."

13. Pretože pri nej si uvedomujem, že dať súrodenca bola tá najlepšia voľba.

14. Pretože všetko sa dá, keď sa chce.

15. Pretože ona ma utvrdila, že spánok je dôležitý a nádherný. Pretože obe milujeme spinkanie a z postele nás je ťažko vykopať.

16. Pretože jej vždy ďakujem za zohriatie postele.

17. Pretože jej ďakujem za túlenie sa počas nočného spania.

18. Pretože mi pomáha spoznávať samu seba.

19. Pretože k nám vniesla viac nehy a ženskosti.

20. Pretože s ňou mám tendenciu skákať medzi bublinami z bublifuku a smiať sa na plné hrdlo.

21. Pretože pri nej mám tendenciu obliekať sa rovnako.

22. Pretože mi ukázala, že náramky môžem nosiť aj na nohe.

23. Pretože mi ukázala, že ponožky vedia zahriať v zime zmrznuté ruky.

24. Pretože mi ukázala, že nezáleži na veľkosti topánok, ale na farbe. Moje ružové ti veru "dobre" padli.

25. Pretože ružová farba je TOP, aj keď ju odmietam a obliekam ti ju minimálne.

26. Pretože aj dievčatá môžu milovať traktory a tatry.

27. Pretože ma naučila nebáť sa veľkých zvierat.

28. Pretože dať si spoločný obedňajší spánok je dokonalosť.

29. Pretože spolu s tebou som sa vrátila k čítaniu nielen detských kníh.

30. Pretože neviem bez teba žiť.

31. Pretože nepodľahnúť tvojim smutným očkám, ma robí silnejšou.

32. Pretože nemilovať ťa, sa nedá.

33. Pretože s tebou ma baví svet.


S láskou

*m

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára