27. 3. 2019

Vdýchli sme kockám nový život...

Keď som videla kopu kociek pri babke, ktoré sa prehadzovali z jedného miesta na druhé, v hlave mi zasvietila kontrolka, čo by som mohla z nich spraviť, ako by som ich mohla využiť. Obrázky už boli ošúchané, niektoré kocky chýbali, takže obrázok sa nedal poskladať. O áno, u nás ešte funguje z kociek garáž pre auta, veža či maják i cesta.

Tie obrázky, ktoré už nebolo vidieť ma motivovali k DIY projektu. Tak som sa do toho pustila.  

Už dlhšie som chcela pre deti kocky s ich menami a tu som sa mohla realizovať a hlavne pomáhali aj deti. 

Obrázky z kociek sme spoločne odstránili pomocou vody a nožíka (ja, nie deti) a s hubkou sme ich dočistili. Nechali sme ich voľne vyschnúť a potom som na ne napísala písmena, nakreslila tváre zvierat či iné piktogramy. Aj tu mi deti pomáhali, keď kocky bodkovali.


Pôvodne som ich chcela namaľovať na bielo, no takéto prírodne sa mi viac páčia. Výroba kociek bola jednoduchá, rýchla, prežili sme spoločný čas a hlavne nevyhadzovali sme ich, ale zúžitkovali na ďalšie použitie. Zrecyklovali sme staré, ošúchané kocky.

Na výrobu kociek sme potrebovali:

Centropen fixa
Kocky
Lak (ak ich chcete ešte prelakovať)




Verím, že sa pokúsite vytvoriť staronové kocky pre vaše detičky.
Príjemné tvorenie prajem.

*m

PS: Na instagrame beží súťaž o takúto dúhu, tak neváhaj a poď sa zapojiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára