7. 7. 2016

Summa summarum

16. ŽIVOT OBYČAJNEJ ŽENY

Ahojte ženy/mamičky,

dnes má naša mala piškótka jeden mesiac. Ale ten čas letí. Človek by povedal, že pri druhom dieťati bude všetko samozrejmosťou a už ma nič neprekvapí. Lenže život si nevieme naordinovať a (v mojom prípade) už vôbec naplánovať. Veľakrát sa mi stalo, že moje plány zlyhali. Čo vám poviem! Človek mieni, život mení.


Popravde, máme za sebou náročný mesiac. Veľa sa zmenilo. Šimon už nie je na prvom mieste. Musel sa zmieriť, že máme ďalšieho člena rodiny. Je to boj! S ním. I so sestrou. No pomaly prichádzame na systém spolunažívania. Sme prekvapení ako prijal sestričku, ako ju každý deň objíma, hladká, bozkáva a vyjadruje svoju lásku. Najradšej by bol, keby už s ním jedla čokoládku a hrala sa s autíčkami. Toto sú jeho najväčšie problémy.
Jasné, že aj žiarli a robí napriek, vyžaduje si viac pozornosti, nevie sa odrazu sám obliecť, najesť, ...... Vie ma priviesť do riadnej vývrtky, ale v konečnom dôsledku je to veľký brat našej malej neposlušnej piškóty.

Naša malinká je riadna nezbedníca. Chcela som a aj som tajne dúfala, že to bude "ideálne" dieťa. Ale ona nám od prvého dňa doma dáva riadne pocítiť, že je tu s nami. Pravidelný večerný koncert je na dennom poriadku. A ja behám medzi dvoma izbami, raz k jednému dieťaťu, inokedy k druhému. Speváci spievajú buď naraz, alebo jeden prestane a druhý začne. O zábavu máme celučičký celý deň postarané. Zábava graduje vždy podvečer. Nastúpili sme do nezastaviteľného kolotoča, z ktorého niet úniku. Kolotoč sa točí stále dokola a niekedy (každý deň) by som chcela, aby sa na chvíľu zastavil a ja by som si vychutnala šálku kávy. Nemožné! Viem!


Keďže čas letí a detí vyrastú tak viem, že potom budem mať dostatok času na popíjanie kávičky doma, v kaviarni, v práci....hocikde. Treba len vyčkať!

Majte pekný letný deň. A užívajte každý deň. *m

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára