15. 2. 2019

"Ľúbim Ťa." "Milujem Ťa."

58. ŽIVOT OBYČAJNEJ MATKY

         "Ľúbim Ťa." "Milujem Ťa." "Mami, ľúbim Ťa." "Mami, milujem Ťa." "Si tá najlepšia mama na svete." Tieto vety počúvam dennodenne už veeeeľmi dlho. Mám tak skvelé deti, že mi každý deň pripomínajú ako ma veľmi milujú. Hreje ma pri srdiečku a teší ma, že aj keď niekedy zlyhám a mám zlý deň a občas na nich kričím, stále mi dajú najavo aká som pre nich dôležitá. Som neskutočne vďačná životu i Bohu, že mi dal takúto rodinu. A aj keď nemáme každý deň nedeľu, aj tak v prítmí noci vieme, že sa ľúbime a to stačí ako dôkaz našej lásky. Objatie, pusa na líčko, pusa na čelo, slová lásky ĽÚBIM ŤA a MILUJEM ŤA sú na dennom poriaku. Neoslavujeme deň lásky, pretože každý deň v týždni je naším darom, naším dňom lásky.

Dostať denne tisíc objatí, tisíc bozkov a počuť tisíc krásnych slov je na nezaplatenie. Tak ako pred rokom sme sa s piškotou cilovali, tak o rok sme postupili do vyššieho levelu a pusa a objatie doplnila o slová lásky. Nie je nič krajšie ako keď láska príde sama a nie je vynucovaná.


"Stojíme v rade na pošte, piškota pobehuje pomedzi ľudí, pribehne ku mne a povie: "Mami, ľúbim ťa." A dá mi pusu na líčko. Ešte si ma otočí správnym smerom. Čupnem si  k nej, obíjmem ju a lásku jej opätujem. "Miláčik, aj ja ťa ľúbim." Je jedno, kde som a čo robím, vždy im lásku vrátim, lebo viem, že raz to pominie, resp. už sa nebude tak prejavovať."



"Milujem život, pretože mi dal teba.
Milujem teba, pretože ty si môj život."

                                             J. Lennon 

Aké prejavy lásky sú vo vašej rodine? Ako sa správate na verejnosti?
Krásny deň *m

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára